SDM-Bloggen - hyggelig lesning om markedsføring
Les faglige artikler som skal hjelpe deg med å få mest mulig ut av markedsbudsjettet på SDM-Bloggen.
Få varsling når det kommer nye innlegg på bloggen

Retargeting – en plage eller et godt verktøy?
Retargeting – en plage eller et godt verktøy? Retargeting eller remarketing er kjente begreper når man snakker om annonsering digitalt.
SD Medias Videoserie - et usminket innblikk i vår hverdag
Minimum en gang i måneden slipper vi en episode av vår videoserie, som gir deg innblikk i SD Media-hverdagen.
Kanskje du finner dette interessant også?

Digital Strategi
Hvordan lage en digital strategi?
Før du kan begynne å jobbe med din digitale strategi, må du besvare en del spørsmål.

Kontekstuell Annonsering
Kontekstuell annonsering er en form for annonsering som gjør at du kan nå målgruppen din, uten bruk av data. Kort fortalt kan du vise dine annonser på artikler som omhandler utvalgte temaer, ord eller fraser.

Datadreven Markedsføring
Når en markedsfører sikrer seg innsikt om brukere, brukeradferd, trender, osv, og bruker denne kunnskapen/dataen til markedsføringsformål, kaller vi dette Datadreven Markedsføring.