Våre metoder
- som hjelper deg med å lykkes

Digital Strategi
Hvordan lage en digital strategi?
Før du kan begynne å jobbe med din digitale strategi, må du besvare en del spørsmål.

Kontekstuell Annonsering
Kontekstuell annonsering er en form for annonsering som gjør at du kan nå målgruppen din, uten bruk av data. Kort fortalt kan du vise dine annonser på artikler som omhandler utvalgte temaer, ord eller fraser.

Datadreven Markedsføring
Når en markedsfører sikrer seg innsikt om brukere, brukeradferd, trender, osv, og bruker denne kunnskapen/dataen til markedsføringsformål, kaller vi dette Datadreven Markedsføring.

Sosiale Medier
For å lykkes i sosiale medier må man ha en strategi. For at bedriften din skal komme i gang med sosiale medier, kreves ikke mer enn å opprette profiler i de forskjellige nettverkene, også er man i gang.
Våre metoder
I SD Media kombinerer vi førsteklasses teknologi med gode idéer, godt innhold og strategisk riktig plassert reklame. På denne måten hjelper vi kunder med å nå sine digitale mål. Vi er, til forskjell fra mange andre mediebyråer, ikke leverandørlåst til enkelte teknologileverandører. Dette gjør at vi kan gjøre objektive valg av distribusjonsplattformer, avhengig av kundens mål eller behov. Veien til plassert reklame kan oppsummeres med:
1) Datainnsamling
2) Analyse
3) Idéer
4) Strategi
5) Produksjon
6) Distribusjon